~I Love Cats~

21.female.

Ayak parmaginin ucundan sokan sivrileri s*ksinler. Serefsizler cok aciyo parmagim :’(

Iki sey soylicem.

1. Insanlara “ay anoreksik gibi olmussun be kilo al biraz” demeyin, gercekten anoreksik olabilirler. Nasil birisine “oha cok sismansin patlicak gibisin” demiyosaniz bunun da ondan bi farki olmadigini bilin.

2. Cok kilo verince memeleriniz de kuculuyo, o baya uzuyo insani.


Haberiniz olsun bence.

Insan dusunurken eline boyle bi sey nasil yapar? Baya su topladi.

Insan dusunurken eline boyle bi sey nasil yapar? Baya su topladi.

True blood bitti be.

Hic bitmicek, iyice bokunu cikarticaklar diye dusunurken bu final sezon dediler sonra da bitti cidden. Hey gidi. Universiteye baslamadiydim ilk sezon basladiginda.

Anı yaşayamıyorum

Hicbi seyi yasadigim anda tam anlamiyla yasayamiyorum ve bu en buyuk sikintilarimdan birisi evet. Ama insan tek basina aglarken bile baska seyler mi dusunur? Bu nasil bir beyin? Allah cok guzel belami vermis.

Bazen kafamdan gecen her seyi soyleyesim geliyo. Ama oyle yapsam muhtemelen suankinden daha kotu bi durumda olurdum.

Param varken dovme yaptiricaktim. Cunku simdi ay sonunu zor getiriyorum muhabbeti yapiyorum.